Krajnji cilj ova dva pristupa marketingu jeste da se dopre do potencijalnog tržišta, kako bi se ostvario dalji razvoj biznisa. Iako imaju isti cilj, razlikuju se u tri osnovna polja.
Pročitaj članakGledajući kroz prizmu internet marketinga, postoje dve grupe ljudi. Prva grupa samostalno istražuje na internetu ono što im treba i onda kada im treba (inbound), dok bi druga grupa čekala da im drugi sugerišu šta je ono što bi im moglo biti od koristi i zatim kliknula na neku plaćenu reklamu (outbound).
Pročitaj članakŠta je sadržaj, pitate se – to je zapravo sve od društvenih mreža, preko videa, pa sve do tekstova na web stranicama i blogovima. Sadržaj je zapravo sve, što jednu kompaniju predstavlja u online svetu. Pametne strategije sadržaja su poslednjih godina srž online marketinga.
Pročitaj članakUkoliko vaša firma ima svoj sajt, verovatno ste se već susreli sa pojmovima pisanja sadržaja (na engleskom content writing) i kopirajtinga (copywriting). Iako mnogi misle da znače isto, između kontentrajtinga i kopirajtinga postoje značajne razlike.
Pročitaj članak12-og septembra Evropski parlament je prihvatio predlog o reformi autorskog prava. Zloglasni članci 11 i 13, koji su deo ove reforme, stupanjem na snagu promeniće internet iz korena. Predlog o reformi je dugačak 64 stranica. Mi smo pročitali, da vi ne morate.
Pročitaj članakRazlika između lektorisanja i korekture mnogima nije poznata, iako se radi o dva odvojena pristupa ispravljanju tekstova. Iz ovog članka možete da saznate, u čemu se ova dva pojma razlikuju!
Pročitaj članakNiste bili zadovoljni idejom da Facebook podeli News Feed na dva dela? Niste bili jedini. Facebook je završio svoj Explore Feed test, nakon što su istraživanja pokazala da su korisnici izuzetno nezadovoljni istim.
Pročitaj članakŠta nas čeka na polju internet marketinga? Stižu nam pametni zvučnici, LinkedIn će konačno ostvariti dugo očekivani uspeh, Twitter će polako nestati...
Pročitaj članakPrimetili ste i vi malu raketu na Facebooku? Ikonica predstavlja simbol za Explore Feed, koji je uveden u oktobru prošle godine. Novi Facebook algoritam sve postove medija, kompanijskih i zabavnih stranica šalje na ovaj novi feed.
Pročitaj članakSastavili smo rečnik SEO izraza, koji može da bude od koristi svima – studentima, koji tek uče šta je SEO, stručnjacima, koji se bave optimizacijom, a žele da se podsete neke definicije, vlasnicima sajtova, koji razmišljaju da se upuste u SEO vode…
Pročitaj članakTanka je linija između „dovoljnog” i „preteranog”. Zamislite jedan mafin. Ako ga ukrasimo čokoladnim mrvicama, biće ukusniji i lepši, ali ako preteramo sa dekoracijom, kolač će biti nejestiv. Da, ovo je metafora – mafin je članak, a čokoladne mrvice su ključne reči.
Pročitaj članak„Gošća” našeg bloga je bila Žužana Patai, menadžerka društvenih mreža u jednoj prodavnici slatkiša iz Bristola. Zamolili smo je da nam ispriča, kako oni koriste društvene mreže za povećanje broja kupaca.
Pročitaj članakGIF. Svi ga poznajemo, ali niko nije sasvim siguran, kako se izgovara. GIF-ovi su se pojavili 1987. godine, ali njihova popularnost je naglo porasla tek pre nekoliko godina. Viđamo ih na društvenim mrežama, zabavnim portalima, blogovima... U čemu leži njihova tajna?
Pročitaj članakU februaru ove godine se pojavila Sarahah, nova aplikacija za razmenu poruka, koja je već nedeljama najskidanija aplikacija u App Store-u u velikom broju zemalja Bliskog istoka i Afrike. Iako je Sarahah tek počela da osvaja Evropu, biće sigurno jedna od najkontroverznijih aplikacija, o kojoj će se mnogo pričati.
Pročitaj članakSklopiti neki tekstić za blog na brzaka može svako. Postoji međutim jedan problem: takve tekstove ni čitaoci, a ni Google neće ceniti. Ako želite da vaš blog ne bude samo jedan u moru istih, držite se ovih 10 pravila sadržajnog marketinga u procesu kreiranja sadržaja!
Pročitaj članakUkoliko ste u prethodnim nedeljama pokušali da podelite sadržaj sa vašeg sajta ili bloga na poslovnoj Facebook stranici, vrlo je moguće da ste naišli na malo iznenađenje. Da li ste se zapitali: Zašto više ne mogu da menjam opis, naslov i sliku linka?
Pročitaj članakSve češće čujete reč kopirajting (ili na engleskom: copywriting), ali niste sasvim sigurni, šta ona znači i kako bi vam mogla pomoći u poslovanju? U ovom tekstu ćemo objasniti šta je kopirajting i kako on može da utiče na posećenost sajta.
Pročitaj članakKljučne reči (keywords) imaju veliki uticaj na poziciju sajta u pretraživačima, jer one trebaju da vas „preporuče“ potencijalnom klijentu ili kupcu. Zato je veoma važno da se odaberu prave ključne reči, koje su usko povezane sa vašim poslom i koje će na sajt dovoditi prave ljude, a ne „slučajne prolaznike“.
Pročitaj članakU Subotici je od 1. do 3. juna održan 11. Međunarodni i regionalni sajam - SuSajam 2017. Agencija Contentino je prisustvovala sajmu u sklopu štanda Poslovnog inkubatora - Subotica, u koji je primljena među stanare u aprilu mesecu ove godine.
Pročitaj članakSuštinu sadržajnog marketinga smo pokušali da prikažemo u više članaka, ali ćemo ovaj put da se oslonimo na misli svetski poznatih stručnjaka, kako bi još bolje predstavili sadržajni marketing. Sakupili smo nekoliko citata, koji omogućuju da pojam sadržajnog marketinga posmatramo iz drugog ugla.
Pročitaj članakKopirajteri, imamo dobre vesti: sadržaj je i dalje kralj! Loša vest je što će se moći prodati samo sadržaj visokog kvaliteta. Saznajte šta će se očekivati od vas u 2017. godini. Ovaj članak pruža kratak pregled „pravila igre“ u sadržajnom marketingu na osnovu predviđanja stručnjaka.
Pročitaj članakI vi biste želeli da vaša kompanija bude uspešnija, zar ne? Za to je neophodno da se sa svojim klijentima odlično razumete. Prikazaćemo vam 5 dobrih argumenata, koji se zasnivaju na istraživanjima i pravim primerima iz poslovnog sveta. Pročitajte članak i saznajte, zašto je i vama potreban višejezični sajt!
Pročitaj članakDa li ste zadovoljni sajtom firme? Zadovoljni ste njegovim izgledom ili ste zadovoljni jer vam je unapredio poslovanje? Optimizaciji sajta (SEO) treba posvetiti posebnu pažnju, jer dobro odrađen SEO privlači posetioce na sajt, a savršeno odrađen ih pretvara u kupce.
Pročitaj članakU sklopu projekta „Mladi su izvor energije“ u ponedeljak je održana obuka o socijalnom preduzetništvu, u prostoriji Otvorenog univerziteta u Subotici.
Pročitaj članakPovećanje profita je neprekidna misija za većinu preduzeća. Sadržajni marketing može biti od pomoći za postizanje ovog cilja. Ovde će biti predstavljeno četiri različita načina, odnosno četiri strategije sadržajnog marketinga, koji mogu dovesti do povećanja profita.
Pročitaj članakSadržajni marketing se ne završava sa sklapanjem manje-više originalnih članaka. Otkrićemo vam, koje karakteristike opisuju dobar sadržajni marketing. Listu svojstava smo sastavili na osnovu istraživanja, sprovedenog od strane kompanije Adobe, u kojem je učestvovalo više od 12 hiljada korisnika.
Pročitaj članakSadržajni marketing je komunikacija sa kupcima i potencijalnim kupcima, koja ne vodi direktno do kupovine. Na ovaj način se kupcima sugerira da ste spremni da im pružite potrebne informacije i edukaciju, a ne samo da im "uvalite" proizvod. Vredne informacije klijenti nagrađuju poverenjem i kupovinom. Od vas.
Pročitaj članakOva vrsta marketinga je sve popularniji oblik građenja kvalitetnih veza sa publikom. Ako želite da budete korak ispred konkurencije, neophodno je da budete upoznati sa trendovima, koji će ove godine vladati u sadržajnom marketingu.
Pročitaj članakContent marketing je strategija komunikacije, usmerena na dugoročno privlačenje, pridobijanje i animiranje ciljane publike, putem stvaranja kvalitetnog i relevantnog sadržaja. Cilj ove vrste marketinške kampanje jeste da podstakne angažovanost potrošača.
Pročitaj članak