Content marketing ili plaćene reklame?


Content marketing ili plaćene reklame?

Krajnji cilj ova dva pristupa marketingu jeste da se dopre do potencijalnog tržišta, kako bi se ostvario dalji razvoj biznisa. Iako imaju isti cilj, razlikuju se u tri osnovna polja.

Pročitaj članak

Šta su inbound i outbound marketing?


Šta su inbound i outbound marketing?

Gledajući kroz prizmu internet marketinga, postoje dve grupe ljudi. Prva grupa samostalno istražuje na internetu ono što im treba i onda kada im treba (inbound), dok bi druga grupa čekala da im drugi sugerišu šta je ono što bi im moglo biti od koristi i zatim kliknula na neku plaćenu reklamu (outbound).

Pročitaj članak

6 razloga zašto je pisanje sadržaja za web bitan deo marketinga


6 razloga zašto je pisanje sadržaja za web bitan deo marketinga

Šta je sadržaj, pitate se – to je zapravo sve od društvenih mreža, preko videa, pa sve do tekstova na web stranicama i blogovima. Sadržaj je zapravo sve, što jednu kompaniju predstavlja u online svetu. Pametne strategije sadržaja su poslednjih godina srž online marketinga.

Pročitaj članak

Koja je razlika između pisanja sadržaja i kopirajtinga?


Koja je razlika između pisanja sadržaja i kopirajtinga?

Ukoliko vaša firma ima svoj sajt, verovatno ste se već susreli sa pojmovima pisanja sadržaja (na engleskom content writing) i kopirajtinga (copywriting). Iako mnogi misle da znače isto, između kontentrajtinga i kopirajtinga postoje značajne razlike.

Pročitaj članak

Lektorisanje i korektura – u čemu se razlikuju?


Lektorisanje i korektura – u čemu se razlikuju?

Razlika između lektorisanja i korekture mnogima nije poznata, iako se radi o dva odvojena pristupa ispravljanju tekstova. Iz ovog članka možete da saznate, u čemu se ova dva pojma razlikuju!

Pročitaj članak

Ključne reči – kako da ih (umereno) koristimo?


Ključne reči – kako da ih (umereno) koristimo?

Tanka je linija između „dovoljnog” i „preteranog”. Zamislite jedan mafin. Ako ga ukrasimo čokoladnim mrvicama, biće ukusniji i lepši, ali ako preteramo sa dekoracijom, kolač će biti nejestiv. Da, ovo je metafora – mafin je članak, a čokoladne mrvice su ključne reči.

Pročitaj članak

Kako prodavnica slatkiša može da iskoristi društvene mreže?


Kako prodavnica slatkiša može da iskoristi društvene mreže?

„Gošća” našeg bloga je bila Žužana Patai, menadžerka društvenih mreža u jednoj prodavnici slatkiša iz Bristola. Zamolili smo je da nam ispriča, kako oni koriste društvene mreže za povećanje broja kupaca.

Pročitaj članak

Kako izgleda dobar sadržaj za web stranicu?


Kako izgleda dobar sadržaj za web stranicu?

Sklopiti neki tekstić za blog na brzaka može svako. Postoji međutim jedan problem: takve tekstove ni čitaoci, a ni Google neće ceniti. Ako želite da vaš blog ne bude samo jedan u moru istih, držite se ovih 10 pravila sadržajnog marketinga u procesu kreiranja sadržaja!

Pročitaj članak

Šta je kopirajting?


Šta je kopirajting?

Sve češće čujete reč kopirajting (ili na engleskom: copywriting), ali niste sasvim sigurni, šta ona znači i kako bi vam mogla pomoći u poslovanju? U ovom tekstu ćemo objasniti šta je kopirajting i kako on može da utiče na posećenost sajta.

Pročitaj članak

Kako da Google primeti vaš sajt - Ključne reči


Kako da Google primeti vaš sajt - Ključne reči

Ključne reči (keywords) imaju veliki uticaj na poziciju sajta u pretraživačima, jer one trebaju da vas „preporuče“ potencijalnom klijentu ili kupcu. Zato je veoma važno da se odaberu prave ključne reči, koje su usko povezane sa vašim poslom i koje će na sajt dovoditi prave ljude, a ne „slučajne prolaznike“.

Pročitaj članak

Šta je SEO? Da li vam je potreban?


Šta je SEO? Da li vam je potreban?

Da li ste zadovoljni sajtom firme? Zadovoljni ste njegovim izgledom ili ste zadovoljni jer vam je unapredio poslovanje? Optimizaciji sajta (SEO) treba posvetiti posebnu pažnju, jer dobro odrađen SEO privlači posetioce na sajt, a savršeno odrađen ih pretvara u kupce.

Pročitaj članak

Šta karakteriše dobar sadržajni marketing?


Šta karakteriše dobar sadržajni marketing?

Sadržajni marketing se ne završava sa sklapanjem manje-više originalnih članaka. Otkrićemo vam, koje karakteristike opisuju dobar sadržajni marketing. Listu svojstava smo sastavili na osnovu istraživanja, sprovedenog od strane kompanije Adobe, u kojem je učestvovalo više od 12 hiljada korisnika.

Pročitaj članak

Zašto je važan Content marketing?


Zašto je važan Content marketing?

Content marketing je strategija komunikacije, usmerena na dugoročno privlačenje, pridobijanje i animiranje ciljane publike, putem stvaranja kvalitetnog i relevantnog sadržaja. Cilj ove vrste marketinške kampanje jeste da podstakne angažovanost potrošača.

Pročitaj članak