Kako izgleda dobar sadržaj za web stranicu?

21. 8. 2017.

Sklopiti neki tekstić za blog na brzaka može svako. Postoji međutim jedan problem: takve tekstove ni čitaoci, a ni Google neće ceniti. Ako želite da vaš blog ne bude samo jedan u moru istih, držite se ovih 10 pravila sadržajnog marketinga u procesu kreiranja sadržaja!

Kako izgleda dobar sadržaj za web stranicu?

1. Sadržaj treba da bude informativan!

Neka vaš sajt bude neka vrsta enciklopedije za datu oblast. Obezbedite čitaocima sve potrebne činjenice i detalje. Oni dolaze na sajt da saznaju ili da nauče nešto novo. Miks informativnog sadržaja, odličnog korisničkog iskustva i suptilnog reklamiranja proizvoda ili usluge daje dobitnu kombinaciju!

2. Dobar sadržaj izaziva emocije!

Ako vaš sadržaj motiviše, inspiriše ili obraduje čitaoca, već ste na dobrom putu. Izazivanjem emocija postižete da se posetioci sajta puno duže sećaju vašeg brenda.

3. Koliko vredi transparentnost?

Ako je komunikacija sa posetiocima otvorena, razumljiva i iskrena, oni će vas zauzvrat nagraditi nečim najvrednijim – svojim poverenjem.

4. Pisanje beskorisnog sadržaja je gubljenje vremena!

Sadržaj mora da bude od koristi onome ko ga čita. Svaki članak mora da ima svoj cilj, svrhu postojanja, da reši neki problem ili da objasni nešto. Cilj ovog članka je na primer da vam objasni, kako da napišete sadržaj za sajt, koji će doneti rezultate, ili ukoliko vam neko drugi piše sadržaje, da proverite, da li on to radi na očekivanom nivou.

5. Zabavan sadržaj neće naterati korisnika da posle druge rečenice klikne na iksić u gornjem desnom ćošku.

Svi smo već doživeli da se glasno nasmejemo nekoj reklami koja nas oduševljava. Isti rezultat treba postići i sa online sadržajima. Imate neku smešnu poslovnu priču ili vic o pripadnicima vaše industrije? Ispričajte ga posetiocima – svako voli da se smeje!

6. Profitabilnost je ključni pokazatelj kvaliteta sadržaja.

A-haa! Profit! Omiljena reč svakog direktora i preduzetnika. Ali šalu na stranu – povraćaj investicija je glavna tačka svakog marketing programa. Svi koji ulažu u sadržajni marketing, očekuju da online sadržaj pretvori posetioce sajta u nove kupce, odnosno da stvara profit.

7. Sadržaj MORA da bude optimizovan za pretraživače!

Ako niste upoznati sa pojmom SEO, brzo klik na ovaj članak! (link SEO članka ide tu) Svaki sadržaj, bilo da se radi o blog objavi, opisu proizvoda ili predstavljanju kompanije, mora da sadrži pažljivo definisane ključne reči, odnosno da bude optimizovan za pretraživače. Ako Google ne „vidi“ vaš članak, potencijalni kupci neće biti u mogućnosti da ga pronađu putem pretraga.

8. Sadržaj mora da bude relevantan za publiku.

Možete da napišete savršen informativni članak, koji edukuje, koji je zabavan, pa čak i optimizovan, on neće ništa postići, ako nije relevantan za publiku. To znači, da neko ko prodaje cipele online, neće imati nikakve koristi od savršenog članka o pčelarstvu.

9. Svi koji se bave sadržajnim marketingom, moraju da se prilagođavaju novim trendovima.

Na internetu propadaju svi, koji nisu dovoljno dinamični. Ako se pojavi neki novi trend, nemate puno izbora, morate da ga pratite – ali je najbolje, ako sami kreirate nove trendove sadržajnog marketinga!

10. Sadržaj mora da bude u skladu sa vrednostima brenda.

Svaki članak, svaka rečenica sadržaja mora da bude verodostojna i u skladu sa onim što radite i što vaš brend predstavlja.10 saveta za kvalitetan sadržaj web stranice