Pisanje tekstova za web

Pisanje sadržaja sa sajt / Content writing – Pisanje tekstova za sajtove je bitno i za B2B i za B2C kompanije. Redovno pisanje jedinstvenih i kvalitetnih tekstova pomaže kompanijama da čitaocima približe svoje usluge/proizvode i tako steknu potencijalne klijente i povećaju prihod. Fino uređeni SEO tekstovi generišu organski saobraćaj, poboljšavaju rezultate u pretraživačima i podstiču posetioce na angažovanje i konverziju.

Kopirajting / Copywriting – Ova strategija podrazumeva pisanje tekstova za sajt sa preciznim i jasnim ciljem – prodaja. Sadržaj koji se kreira za ciljnu publiku, treba da obuhvati karakteristike i prednosti proizvoda/usluge, odnosno da potencijalnom kupcu saopšti vrednost. Sadržaj se kreira sa dva osnovna cilja: da ponudi rešenje potencijalnom kupcu i da ga podstakne na akciju. Osim dva glavna cilja, SEO kopirajting pomaže i da se sajt dobro kotira na Google-u.

Prevod tekstova

Prisustvo u digitalnom svetu je mnogim kompanijama donelo potpuno novu dimenziju poslovanja. Internet je svima dostupan, što znači da se otvaraju nova tržišta i nove mogućnosti širenja poslovanja.

Prevod tekstova za sajtove je usluga koja omogućava lakše dopiranje do potencijalnih klijenata iz drugih govornih područja. Višejezični sajtovi omogućuju približavanje proizvoda/usluga ciljnoj publici.

Prevod sajta radimo u svim kombinacijama za sledeće jezike: srpski, mađarski, engleski i nemački.

Pisanje opisa proizvoda, vesti ili blog tekstova na više jezika učiniće vašu ponudu vidljivom za mnogo veće tržište i tako otvoriti mogućnosti razvoja poslovanja.

Grafički dizajn

Bilo da ste na početku poslovanja ili postojite duže vreme, vizuelni identitet je vrlo bitan kako biste ostavili jak utisak na ciljno tržište. Sve počinje od dizajna logotipa, koji treba da predstavlja stilsku osnovu za dalje kreiranje identiteta. Dizajn vizit karte, kataloga i flajera upotpunjuju offline brending.

Što se tiče grafičkog dizajna u digitalnom svetu, najčešće se radi dizajniranje banera za web sajtove. Odmah po dolasku na sajt, posetiocu se na atraktivan način predstavlja najbolja trenutna ponuda. Takođe, dizajn infografika predstavlja moćan način da se posetiocu dodatno pojasne prednosti vaše ponude. Dizajniranje grafičkih elemenata za sajtove nije jedini način da se privuku pogledi potencijalnih kupaca. Ovi elementi se mogu plasirati i na socijalnim mrežama.

Oglašavanje na Google-u

Ako te nešto interesuje, potraži na guglu. Na guglu sve ima. Gugl sve zna.

Jednostavno, navikli smo da živimo uz asistenciju Google pretraživača.

S obzirom da veliki broj ljudi preko Google-a traži ono što ih interesuje, teško da postoji bolje mesto za reklamiranje proizvoda ili usluga.

Google Ads je platforma za oglašavanje na internetu. Pomoću ove platforme se mogu kreirati reklame koje se prikazuju onim ljudima, koji su zainteresovani za vaše proizvode i usluge i to u momentu kada pokazuju to interesovanje.

Oglašavanje na Google-u služi kako bi se promovisalo poslovanje, podstakla prodaja proizvoda ili usluga, podigla svest brenda ili povećao saobraćaj web sajta.

Google oglasi omogućuju kreiranje i menjanje reklama u bilo kom trenutku, uključujući tekst oglasa, podešavanja i budžet. Osim toga, lako se može meriti učinkovitost oglasa.

Oglašavanje na Facebook-u

Svi znamo za Facebook, ali da li znate kako da maksimalno iskoristite Facebook oglašavanje?

Ljudi su navikli da skroluju kroz Facebook, a sa skoro 3 milijarde aktivnih korisnika, reklamiranje na ovoj društvenoj mreži predstavlja moćan način za unapređenje biznisa. Naravno, nisu svi potencijalni kupci, ali Facebook je neverovatno koristan u detaljnom ciljanju pravih ljudi. Facebook zna puno o svojim korisnicima, što je od velike pomoći oglašivačima. Sposobnost preciznog ciljanja određenih grupa ljudi omogućuje da informacije o proizvodima/uslugama dođu do pravih ljudi.

Klikom na reklamu, korisnici mogu biti preusmereni na vaš web sajt ili prodavnicu, možete ih pozvati da se prijave na bilten listu i preko e-mail marketinga ih pretvoriti u dugoročne kupce.

Korišćenjem jedne platforme, može da se radi reklamiranje na socijalnim mrežama Facebook i Instagram.

Izrada web sajtova

Internet je mesto gde manje kompanije mogu da stanu rame uz rame sa poznatijim, starijim i većim kompanijama iz iste branše. Izrada web sajta za firmu predstavlja odličan način za predstavljanje svih kvaliteta i prednosti proizvoda ili usluga.

Sve je popularnija izrada sajtova za male biznise, koji na ovaj način lako mogu da se prošire na nova tržišta i tako razviju svoje poslovanje. Ukoliko kompanija posluje (ili želi da proširi poslovanje) na različitim tržištima i ima partnere ili kupce širom sveta, izrada višejezičnih sajtova može olakšati prezentaciju firme i njene ponude.

Zbog načina života poslednjih godina, ljudi se sve više odlučuju na kupovinu iz komfora svog doma. Zato postoji potreba za izradu web prodavnica koje predstavljaju lak i siguran način kupovine. Izrada online prodavnice ne predstavlja pogodnost samo za kupce, nego i za prodavce. Za njeno funkcionisanje nije potreban prodajni prostor, kao ni angažovanje prodavaca u radnji.